#Hiburan: “Saya Cakap Elok-Elok, Saya Kena Kecam Semula” – Siti Nurhaliza Kesal Ayat ‘Interview’ Diputar Belit

Baru-baru ini, penyanyi tersohor tahah air Datuk Siti Nurhaliza telah diwawancara oleh satu portal hiburan yang dikenali ramai untuk mengulas isu #Blockout2024, di mana ramai selebriti diboikot oleh netizen susulan promosi produk pro Israel.

Ayat diputar belit

Namun begitu, hal yqng membuatkan penyanyi ‘Biarlah Rahsiq’ itu kesal apabila portal hiburan tersebut menggunakan ayat yang tidak dilontarkan olehnya sewaktu ditemubual.

Advertisement

Masa diwawancara ayat saya tak macam ni, saya cakap elok-elok. Bila keluar tajuk begini, saya kena kecam semula.

Siti nurhaliza

Rata-rata netizen yang melihat hantaran Siti Nurhaliza atau mesra dipanggil Tokti itu turut merasakan tindakan pihak portal hiburan terbabit menukar ayat penyanyi tersebut salah.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Siti Nurhaliza Tarudin (@ctdk)

Mohon maaf

Perkembangan terkini, pihak portal hiburan berkenaan telah pun membuat permohonan maaf terhadap Siti Nurhaliza dan penyanyi itu memaafkan serta meminta ia dijadikan pengajaran di masa akan datang. 

jenn thompson siti
1 month ago

"Siti Nurhaliza Calon Paling Tepat Biduanita Negara, Lenggok Dia Tiada Siapa Boleh Lawan" - Jennifer Thompson

The post “Saya Cakap Elok-Elok, Saya Kena Kecam Semula” – Siti Nurhaliza Kesal Ayat ‘Interview’ Diputar Belit first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments