#Hiburan: (VIDEO) “Ni Bukan Jantan Ni B*bi” – Bosskay Cerai Cik Pia Talak 2 Dalam Live TikTok, Siap Ucap Selamat Hari Jadi

Baru-baru ini, isteri kepada pensohor media sosial Bosskay, Cik PIa mendedahkan bahawa dia digantung tidak bertali selain tidak diberikan nafkah yang sepatutnya oleh suami.

Malah, muncul dakwaan bahawa Bosskay sebenarnya sudah bernikah kali ketiga bersama seorang pelakon wanita bernama Tash Yong.

Advertisement

Cik Pia Nafi Tidak Mahu Bercerai, Dedah Bosskay Yang Masih Belum Mahu Lepaskan – “Doakan Saya”

Terbaru, Bosskay difahamkan telah melafazkan talak terhadap Cik Pia menerusi siaran langsung TikTok.

Sedutan momen ketika lafaz perceraian itu sempat dirakam oleh seorang individu sebelum ia dimuat naik ke platform media sosial Twitter, sekaligus mengundang kecaman netizen.

Lebih menyebalkan adalah apabila lelaki itu sempat mengucapkan Selamat Hari Jadi buat Cik Pia pada akhir video.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen merasakan Bosskay seorang yang gila publisiti murahan dan hanya ingin popular semata-mata.

Moga dijauhkan la daripada lelaki perangai macam bangan ni. Selamba cerai wife dekat live sengaja nak bagi malu ex wife ke apa? Tunggu masa je ni.

Ni bukan jantan, ni babi. Memalukan kaum adam!

Mengimbas kembali, nama Bosskay dan Cik Pia mula menjadi tumpuan netizen apabila lelaki itu dikatakan tidak bertanggungjawa kerana gagal hadir ketika mendaftar nama anak di JPN.

Cik Pia Bosskay
2 hari lalu

Cik Pia Nafi Tidak Mahu Bercerai, Dedah Bosskay Yang Masih Belum Mahu Lepaskan - "Doakan Saya"

The post (VIDEO) “Ni Bukan Jantan Ni B*bi” – Bosskay Cerai Cik Pia Talak 2 Dalam Live TikTok, Siap Ucap Selamat Hari Jadi first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments