#Hiburan: Farid Kamil Nak Bawa Anak Naik Kereta Baru Tapi Ada Pihak Hubungi Polis – “Tiba-Tiba Muncul Kereta Peronda…”

Baru-baru ini, berita tentang permohonan cerai dibuat oleh pelakon Diana Danielle terhadap suaminya, Farid Kamil di Mahkamah Rendah Syariah Petaling, Subang Bestari mengejutkan ramai.

Bukan itu sahaja, Farid juga dikhabarkan tidak dibenarkan untuk bertemu anak dan dihalang memasuki rumah mereka sejak awal Mac.

Advertisement

Diana Dianelle Farid Kamil
2 hari lalu

"Diana Ada Hak.." - Isteri Bayar Sewa, Farid Kamil Tak Dibenarkan Masuk Rumah Dan Bertemu Anak

Difahamkan, Farid sendiri berusaha untuk memujuk isterinya itu namun Diana dikatakan tetap dengan pendiriannya untuk meneruskan permohonan cerai.

Terbaru, pengurus aktor itu, Azhari Hamid mendedahkan bahawa Farid bersedih selepas hasratnya untuk membawa anak-anak keluar menaiki kenderaan baru dibeli untuk kegunaan sekeluarga, tidak kesampaian.

Meskipun telah diminta keluar dari rumah sejak 3 Mac dan tidak dapat berjumpa anak-anak, Farid tetap menaruh harapan terhadap perkahwinan yang dibina pada tahun 2012 itu.

Cuma apabila tidak dibenarkan membawa keluar Muhammad dan Nur Aurora, serta secara tiba-tiba muncul pula kereta peronda polis di pos pengawal rumah mereka, dia terkejut dan sedih. Saya tahu Farid menangis sebab matanya sembab….

 

….Mungkin Farid tidak menyangka dia dihalang berjumpa anak-anak, sedangkan kes dibawa ke mahkamah hanya membabitkan permohonan perceraian.”

The post Farid Kamil Nak Bawa Anak Naik Kereta Baru Tapi Ada Pihak Hubungi Polis – “Tiba-Tiba Muncul Kereta Peronda…” first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments