#Hiburan: Hafidz Roshdi ‘Upload’ Video Sayang Anak, Komen Ibu Mentua Puteri Sarah Jadi Perhatian

Sebelum ini, pelakon Hafidz Roshdi didakwa memukul isterinya, Nurul Shuhada Mat Shukri sehingga luka dan berdarah di bahagian pipi.

Bukan itu sahaja, ahli keluarga Shuhada turut mengesahkan bahawa dia telah ditumbuk sebanyak tiga kali oleh suaminya selepas berlaku pertengkaran.

Advertisement

Seperti ingin menutup kesalahan, Hafidz bagaimanapun tidak memberi apa-apa kenyataan mengenai insiden tersebut, sebaliknya memuat naik video di laman Instagram memaparkan dirinya melayani anak-anak dengan penuh kasih sayang.

Kata la apa pun, orang bukan tahu macam mana Abah sayang anak-anak. Tanggungjawap dekat anak-anak tetap no. syahtttuu.

Namun, apa yang menjadi perhatian orang ramai ialah ibu mentua kepada Puteri Sarah iaitu Datin Patimah turut meninggalkan komen di video yang dimuat naik semula oleh sebuah portal.

Seperti yang ramai ketahui, Datin Patimah sangat menyokong menantunya Puteri Sarah untuk berjuang demi mempertahankan hak wanita teraniaya.

Meninjau di ruangan komen, isteri kepada Yusof Haslam itu meluahkan rasa berang dengan tindakan suami yang tidak bertanggungjawab ke atas pasangannya.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

20 jam lalu

"Katalah Apa Pun, Orang Bukan Tahu Macam Mana Abah Sayang.." - Hafidz Roshdi Buat Tak Endah Dakwaan Tumbuk Isteri?

The post Hafidz Roshdi ‘Upload’ Video Sayang Anak, Komen Ibu Mentua Puteri Sarah Jadi Perhatian first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments