#Hiburan: “Tahu Salah Tapi..” – Hannah Delisha Tak Dapat Elak Dari Sentuh Pelakon Lelaki, Akui Tanggungjawab Untuk Bawa Watak

Baru-baru ini, sewaktu ditemubual oleh pihak Gempak, pelakon jelita Hannah Delisha memberitahu dirinya sedar bahawa memegang lelaki bukan mahram sewaktu berlakon adalah salah sama sekali, lagi-lagi imej sudah berhijab ketika ini.

Menurut Hannah atau nama sebenarnya, Hannah Adlina Blackburne Birch, dia tidak dapat elak daripada melakukan hal tersebut memandangkan ia sebahagian tanggungjawab sebagai pelakon.

Advertisement

Agak susah kalau tak pegang. Mesti akan terpegang dan terlepas. Saya tahu salah tetapi inilah kerja saya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Hannah Delisha (@hannahdelisha)

Pelakon wanita tersebut menjelaskan hal tersebut bagi mengulas wataknya dalam drama terbaru Andai Itu Takdirku, di mana banyak babak bersentuhan dan bergaduh bersama pelakon lelaki gandingan, Shukri Yahaya.

Dalam pada itu, Hannah turut berkongsikan babak ‘berat’ yang perlu dilakukan seperti adegan dalam hujan dan babak dipukul.

Sekadar info, barisan pelakon drama Andai Itu Takdirku turut dibintangi oleh Shukri Yahaya, Puteri Sarah, Idzham Ismail, Dayang Areeda dan ramai lagi.

2 bulan lalu

"Saya Hanya Hamba Allah Yang Masih Lemah..." - Aliff Aziz Mohon Maaf Jika Penonton Tak Setuju Babak Bersentuhan

The post “Tahu Salah Tapi..” – Hannah Delisha Tak Dapat Elak Dari Sentuh Pelakon Lelaki, Akui Tanggungjawab Untuk Bawa Watak first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments