#Hiburan: (VIDEO) “Saya Yang Pindah Sekolah..” – Uqasha Senrose Nafi Buli Rakan Sekolah

Belum habis mengenai isu suami dipukul, pelakon Uqasha Senrose kini dituduh seorang ‘kaki buli’ ketika di bangku sekolah dahulu.

Menerusi ciapan di laman Twitter, seorang wanita mendedahkan dia pernah menjadi magsa buli pelakon berusia 30 tahun itu dan mengatakan apa yang terjadi kepada suaminya, Kamal Adli merupakan satu karma.

Advertisement

Bukan itu sahaja, wanita itu turut mendakwa dia terpaksa pindah ke sekolah lain dan mempunyai niat membunuh diri gara-gara tertekan dibuli Uqasha.

Tampil memberi respon, Uqasha atau nama sebenarnya Nik Zaris Uqasha Binti Nik Sen menafikan segala dakwaan yang dinyatakan oleh rakan sekolahnya itu.

Jelas pelakon Tundukkan Playboy itu, dia yang banyak berpindah sekolah ketika di bangku sekolah dahulu.

Kak yong nya aku ni ye, kuatnya saya sampai takutnya awak dekat saya. Saya yang pindah sekolah, macam mana dia cakap dia yang pindah sekolah.

Bukan itu sahaja, Uqasha meminta individu tersebut untuk menampilkan bukti selain turut membuat laporan polis dan melantik peguam untuk menguruskan isu ini.

Saya sikit pun tak takut, saya berani kerana benar.. saya boleh hadapkan semua budak-budak sekolah saya, cikgu-cikgu betul ke saya pembuli.

Dalam pada itu, kakak kepada Nelydia Senrose itu turut mempersolkan motif rakan sekolahnya itu kerana baru sekarang mahu mendedahkan perkara itu.

Adakah awak pun terlibat jugak dalam apa yang terjadi dekat suami saya? Apa intention awak?

@khai_krolls77

Isu TRENDING Uqasha Senrose dituduh pembuli sewaktu zaman persekolahan bagi menjawab dituduh dirinya seorang pembuli… Kak yong kawasan… HeHeHe… (“,) ?#fypage? #fyp #fypppppppppppppp

? bunyi asal – ????_??????77 – ????_??????77

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

1 hari lalu

"Dia Buli Mentally & S*xual A*sult Saya" - Individu Dedah Pelakon Wanita Popular Yang Sedang Viral 'Kaki Buli'?

The post (VIDEO) “Saya Yang Pindah Sekolah..” – Uqasha Senrose Nafi Buli Rakan Sekolah first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments