#Hiburan: “Ramai Pengiring, Takut Kena Baling Telur Ke?” – Hafidz Roshdi Tiba Di Mahkamah, Mengaku Tidak Bersalah Tumbuk Isteri

Pelakon Hafidz Roshdi dilihat hadir ke Mahkamah Majistret Kuala Kubu Bharu pagi ini bagi menhadapi pertuduhan mencederakan isterinya, Nurul Shuhada.

Dia yang turut diiringi peguam dan pengiring tiba di perkarangan mahkamah kira-kira jam 8.30 pagi.

Advertisement

Pelakon itu turut mesra menyapa dan memberi salam kepada para petugas media yang bertugas membuat liputan sebelum memasuki bangunan mahkamah, memetik Sinar Harian.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Sinar Harian (@sinarharian)

Hafidz yang berbaju kemeja berwarna hijau dan berjaket kelabu difahamkan telah melantik peguam diketuai Datuk Akberdin Abdul Kader.

Menjengah ke ruangan komen sebuah media yang memuat naik kehadiran Hafidz Roshdi ke mahkamah, ramai netizen mendoakan agar keadilan dapat ditegakkan terutamanya kepada si isteri, Nurul Shuhada.

Ada juga yang mempertikai kehadiran ramai pengiring yang mengiringi pelakon itu ketika di mahkamah.

Terdahulu, media melaporkan pelakon itu menghadapi pertuduhan menumbuk isteri di kawasan Rehat & Rawat (R&R) Sungai Buloh.

Isteri Hafidz, Shuhada kemudiannya membuat laporan polis berikutan tragedi itu.

Hafidz dilaporkan mengaku tidak bersalah di Mahkamah Majistret Kuala Kubu Bahru atas pertuduhan menyebabkan kecederaan cacat kekal di muka Shuhada.

Shuhada
1 hari lalu

(VIDEO) "Sebak Tengok" - 'Struggle' Jual Biskut Di Instagram Live, Ramai Sedih Tengok Shuhada Hadapi Dugaan

The post “Ramai Pengiring, Takut Kena Baling Telur Ke?” – Hafidz Roshdi Tiba Di Mahkamah, Mengaku Tidak Bersalah Tumbuk Isteri first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments