#Hiburan: “Saya Anggap Ni Kifarah, Allah Je Tahu Kenapa Saya Kahwin Dengan Suami Orang..” – Cik Pia

Terdahulu, pempengaruh media sosial iaitu Cik Pia meluahkan rasa kesal terhadap sikap suaminya, Boss Kay yang enggan hadir ke Jabatan Pendaftaran Negara (JPN) sehingga anak mereka terpaksa dibinkan dengan nasab Abdullah.

Bukan itu sahaja, Cik Pia atau nama sebenarnya Nor Sufia Johari kecewa apabila suaminya turut menghilangkan diri tanpa sebarang khabar berita namun sempat hadir ke sebuah acara pertunjukan fesyen bersama seorang pelakon wanita, Tash Yong.

Advertisement

Terkini, menerusi sesei Live pempengaruh itu mengakui mungkin apa yang berlaku pada dirinya itu merupakan satu kifarah selepas berkahiwn dengan suami orang.

Menurutnya, selain daripada kejadian itu dia juga mengalami kemusnahan syarikat, hilang pemilikan nama dalam syarikat serta tiada produk yang pernah di jual di tangannya.

Saya dah dapat kifarah dah, Allah dah balas semua benda dekat saya. Tapi, hanya Allah yang tahu kenapa saya kahwin dengan suami orang.. sebab saya pun kena tipu jugak.

Dalam pada itu, Cik Pia mendakwa suaminya memaklumkan dia sedang melalui proses perceraian dengan isteri pertama ketika itu.

Isteri pertama pujuk saya untuk bersama dengan suami semula sebab dia kata suami meroyan. Menangis-nangis panggil nama saya.

@aidarich89

semoga semua wanita² didunia tepat kuat & tabah #wanita #kuatnyawanita #perjuangan #hati

? Tolong Jaga Perasaanku – Arief

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

2 minggu lalu

Enggan Azan & Daftar Nama Anak, Boss Kay Dakwa Isteri Ada Gangguan Mental - "Dia Tak Boleh Terima Dia Ada Masalah Ni"

The post “Saya Anggap Ni Kifarah, Allah Je Tahu Kenapa Saya Kahwin Dengan Suami Orang..” – Cik Pia first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments