#Hiburan: “But*h!” – Akibat Tak Diberi Laluan Waktu Trafik Sesak, Pelawak Lelaki Amuk Tunjuk Jari Tengah

Terbaharu, melalui satu laporan yang dikeluarkan oleh sebuah portal hiburan, seorang pelawak lelaki dikatakan bersikap biadap sewaktu berada di atas jalan raya.

Difahamkan, pelawak terbabit berasa berang dengan pemandu lain kerana tidak memberinya laluan hingga dia mengamuk dan menunjukkan jari tengah tanda marah.

Advertisement

Trafik ketika itu agak sesak dan kami menanti waktu yang betul-betul selamat sebelum membelok keluar. Namun, pemandu tadi dari depan seboleh-bolehnya cuba menyelit.

trafik sesak

Oleh kerana mendakwa pemandu terbabit enggan memberinya laluan, pelawak tersebut mengambil tindakan biadap dengan mengeluarkan kata-kata kesat sambil menunjuk jari tengah.

Dan paling sakit hati, sepatutnya kereta kami yang patut diberi laluan terlebih dahulu kerana ingin keluar, bukannya masuk.

Kata saksi, dia sememangnya berasa terkejut apabila pelawak berkenaan secara tiba-tiba meninggikan suara tetapi turut berasa berang kerana ruang yang diberi untuk pelawak itu ‘menyelit’ sangat luas.

ATNMY2
3 bulan lalu

(VIDEO) Peserta 16 Tahun Dikritik Menjawab Juri ATNMY Gaya Biadap, Catriona Ross Beri Nasihat 'Pedas' - “Feeling Terpaling Savage”

The post “But*h!” – Akibat Tak Diberi Laluan Waktu Trafik Sesak, Pelawak Lelaki Amuk Tunjuk Jari Tengah first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments