#Hiburan: “Suara Tak Best Langsung” – Betta Fish Tak Layak Jadi Juara The Masked Singer, Ayda Jebat Pasrah Dikecam Netizen

Penyanyi dan juga pelakon Ayda Jebat baru-baru ini telah dinobatkan sebagai juara The Masked Singer Malaysia 3 (TMSMY3) di mana dia telah membawa imej Betta Fish sepanjang program itu berlangsung.

Namun, di sebalik kegembiraan merangkul gelaran juara, Ayda nampaknya telah menjadi mangsa kecaman sesetengah netizen yang tidak berpuas hati dengan kejayaannya itu.

Advertisement

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ayda Jebat (@aydajebat)

Ditemui sebuah media, Ayda merasakan segala kritikan dan kecaman yang timbul itu adalah asam garam dalam dunia hiburan dan dia menerimanya dengan hati yang terbuka.

Saya anggap kemenangan ini sudah tertulis dan ini adalah rezeki saya. Segala kecaman saya terima dengan hati terbuka. Kalau tak suka saya, sekurangnya lihatlah usaha yang Betta Fish berikan pada setiap minggu.

Sementara itu, di beberapa hantaran di portal hiburan memperlihatkan segelintir netizen yang tidak berpuas hati dengan kemenangan Ayda Jebat dalam program nyanyian tersebut.

The masked singer

Kata mereka, musim TMSMY3 adalah musim yang paling tidak memberangsangkan selain merasakan Pizza Panas (Hyan Bul) lebih layak menjadi juara.

Shuib jep sepahtu
18 jam lalu

"Minta Maaf Dan Tolong Buang Nama Sepahtu" - 'Join' Kumpulan Ubi, Peminat Kecewa Dengan Shuib?

The post “Suara Tak Best Langsung” – Betta Fish Tak Layak Jadi Juara The Masked Singer, Ayda Jebat Pasrah Dikecam Netizen first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments