#Hiburan: “Rentap Tudung, Diugut Sambil Acu Gunting..” – Laporan Polis Tular, Dakwa Uqasha Senrose & Aprena Menrose Pukul Pembantu Peribadi

Sedia maklum, beberapa hari lalu, tular berita mengenai selebriti wanita popular disyaki memukul pembantu peribadinya dan nama Uqasha Senrose telah pun ‘dipetik’.

Bagaimanapun, tuan empunya badan menafikan dakwaan tersebut dan berkata tidak tergamak melakukan hal sedemikian.

Advertisement

Terbaru, melalui laporan Harian Metro, individu yang mendakwa dirinya dipukul di pejabat Senrose Cosmetic itu memetik nama Uqasha serta sepupunya, Aprena Menrose dalam laporan polis yang dibuat.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by UQASHA SENROSE (@uqashasenrose2)

Difahamkan dari laporan, Aprena didakwa menepuk mulut individu terbabit berkali-kali dan memukul bahagian lengan menggunakan penyangkut baju ketika dalam satu perbincangan.

Uqasha pula didakwa telah membaling kotak, merentap tudung dan meludah terhadapnya. Bahkan, diugut sambil diacukan gunting dalam laporan polis itu.

Uwasha senrose nafi belasah pa
1 week ago

Nama Kena 'Petik' Pukul Pembantu Peribadi, Uqasha Senrose Bersuara - "Ingat Aku Gangster Sangat Nak Debik Orang?"

The post “Rentap Tudung, Diugut Sambil Acu Gunting..” – Laporan Polis Tular, Dakwa Uqasha Senrose & Aprena Menrose Pukul Pembantu Peribadi first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments