#Hiburan: Serlahkan Personaliti Anda dengan MAGE, Minyak Wangi Padu Dari Hazama

Korang pernah dengar tak lagu nie?

Bangun pagi, cuci muka, gosok gigi, pakai baju”

“Makan roti, minum susu,, pergi kerja, senang hati”.

Di tahun 2020 ini, Abang Nara nak cadangkan satu penambahan pada lirik lagu di atas iaitu:-

“Jangan lupa, minyak wangi, jenama MAGE, sembur sikit, terus happy”

Ha, rata-rata memang semua orang sebelum keluar rumah untuk ke tempat kerja akan memakai perfume terlebih dahulu untuk kasi badan wangi sikit. Hari ini, Abang Nara nak cerita pasal minyak wangi MAGE (sebutan me-j) yang merupakan hasil rekaan Hazama dan isterinya, Genervie.

mage hazama

First thing first perkara yang paling mencuri perhatian Abang Nara tentang minyak wangi MAGE ini ialah rekaannya. Memang sangat-sangat unik dan menarik. Kalau tak silap MAGE adalah perfume pertama di Malaysia yang menggunakan konsep berus. Kotaknya pun cun melecun, sesuai untuk dijadikan hadiah kepada yang tercinta.

Jadi apa yang bestnya MAGE ini? Ha, seperti yang kita tahu, manusia ini mempunyai sikap, minat dan personaliti yang berbeza-beza. Ada yang jenis berani, ada yang malu-malu kucing, ada yang nak nampak ayu dan ada juga yang jenis macho sentiasa. Perkara yang paling best tentang perfume MAGE ini ialah ia mempunyai 10 bau unik, wangi dan padu untuk kesemua jenis personaliti, tak kira sama ada anda lelaki atau pun perempuan.

mage women
mage for men

Tambah menarik, kesemua 10 jenis bau ini telah dipilih secara ekslusif oleh Hazama dan isterinya. Mereka berdua bergabung idea, tenaga dan kreativiti untuk menghasilkan bau minyak MAGE yang pasti membuatkan anda jatuh cinta. Ok jom kita tengok sebahagian jenis-jenis minyak wangi MAGE ini:-

ELEMENT – untuk lelaki yang sporty, cool & sukakan adventure
mage element

FREEDOM – untuk wanita yang bebas bertenaga
mage freedom

LEGEND – untuk lelaki yang gagah, matang dan macho
mage legend

GK – untuk wanita “The Queen”
mage gk

VOX – untuk lelaki yang muda, berani & ikonikmage vox

Siesta – untuk wanita yang tenang & relax
mage siesta

Korang kalau nak jadi agen utk MAGE (MAGEnt), boleh daftar sekarang sambil menikmati promosi baru. Boleh juga dapat pendapatan sampingan terutama dekat2 nak raya dah ni. Apa lagi, jom layari website www.magemalaysia.com.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments