#Hiburan: “Rujuklah Kembali, Dari Berkahwin Dengan Wanita Lain” – Ibu Mentua Saran Inara Kembali Bernikah Dengan Virgoun

Ibu kepada penyanyi Virgoun, Eva Manurung menyarankan agar bekas menantunya, Inara Rusli untuk kembali rujuk dengan anaknya.

Ia susulan penangkapan Virgoun akibat penyalahgunaan dadah syabu baru-baru ini.

Advertisement

Virgoun ditangkap guna syabu

Pada pendapat Eva, keadaan mungkin menjadi lebih baik jika Virgoun dan Inara kembali bersama daripada anak lelakinya itu berkahwin dengan wanita lain.

Namun begitu, cadangan Eva disambut negatif Inara kerana dia enggan rujuk kembali bersama bekas suaminya itu.

Macam mana ya? Dari saya sendiri memang tidak mahu (rujuk). Dan dari agama juga sebenarnya tidak boleh.

Sebelum ini, Inara telah dijatuhkan talak tiga pada Mei 2023 oleh Virgoun sekaligus membuatkan kedua-duanya tidak mungkin bersama lagi melainkan Inara bernikah bersama orang lain dan bercerai.

Penyanyi lagu Surat Cinta Untuk Starla dari Indonesia itu mula mencuri tumpuan apabila dia ditangkap curang bersama wanita lain ketika masih bernikah dengan Inara.

Mereka berdua secara rasmi bercerai pada November 2023.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

Anak Sharifah Aini isu jual rumah
10 hours ago

"Masih Teringat Jeritan Mummy Di Rumah Itu" - Anak Sharifah Aini Maklum Hasil Jualan Rumah Telah Selesai Difaraidkan Kepada Yang Berhak

The post “Rujuklah Kembali, Dari Berkahwin Dengan Wanita Lain” – Ibu Mentua Saran Inara Kembali Bernikah Dengan Virgoun first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments