#Hiburan: “Influencer Yang Sebenar..” – Tular Video Aliff Satar Baca Surah Dalam Al-Quran, Netizen Puji Tawjid Sangat Sempurna

Sedia maklum, ketika ini pengacara hebat Aliff Satar merupakan individu yang sangat diminati ramai susulan sikapnya yang sangat positif dan sering berkongsikan hal-hal ilmiah serta agama kepada netizen.

‘The real influencer’

Terbaru, melalui platform X, seorang pengguna memuat naik semula video yang diambil dari TikTok yang memaparkan Aliff menyambung ayat di dalam Al-Quran iaitu surah Al-Kahf.

Advertisement

Hal yang menarik perhatian apabila selebriti tersebut membaca surah tersebut dengan lancar dan dipuji tawjidnya sangat bagus.

Malah individu tersebut turut memuji Aliff Satar merupakan salah seorang individu dalam industri seni yang layak untuk digelar sebagai pempengaruh.

Sesuai jadi imam tarawih

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen turut tergamam apabila mendengar bacaan surah Al-Kahf yang disambungkan oleh Aliff sendiri.

komen

Bukan saja surah Al-Kahf, malah sewaktu membaca surah yang kini dekat dengan dirinya iaitu surah Al-Nasr juga membuatkan netizen yakin bahawa penyanyi itu belajar dengan guru yang hebat.

geng subuh macam jumaat
2 months ago

Sokong Usaha Alif Satar, Jakim Umum Tiga Masjid Bakal Gerakkan #GengSubuhMacamJumaat Mulai Minggu Depan

The post “Influencer Yang Sebenar..” – Tular Video Aliff Satar Baca Surah Dalam Al-Quran, Netizen Puji Tawjid Sangat Sempurna first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments