#Hiburan: (VIDEO) Ibu Layan Orang Tak Dikenali Di Whatsapp, Anak ‘Terduduk’ Kena Tanggung Hutang Lebih RM50K

Pada zaman sekarang, scammer kini sangat bijak menipu orang ramai hingga membuatkan mereka kehilangan duit kerana melabur ribuan ringgit.

Ibu terpedaya dengan scammer

Baru-baru ini, tular di platform TikTok memaparkan seorang lelaki sedang cuba menyelesaikan masalah ibunya yang sudah berhutang lebih RM50,000.

Advertisement

Ia berlaku susulan si ibu terpedaya dengan tipu helah scammer dalam WhatsApp hingga membuatkan dirinya berhutang ribuan ringgit.

Anak ‘tahan nangis’ terpaksa tanggung hutang

Dapat dilihat dalam video tersebut, lelaki itu menegur ibunya dalam nada penuh kecewa kerana hutang yang ditanggung sekarang ini bukanlah dalam jumlah yang sedikit.

Mana datang orang ni Umi? Ni constracrtion company, apa kena mengena dengan bagi duit?

Biarpun kesal ibu ‘percaya’ dengan scammer, lelaki berkenaan masih mengawal keadaan dengan tenang dan cuba perjelaskan bahawa semua individu dalam Whatsapp group yang disertai ibunya adalah penipu.

Netizen simpati dengan anak, puji masih tegur baik-baik

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen meluahkan rasa simpati terhadap si anak dan dalam pada masa yang sama memujinya kerana masih boleh menegur ibu dalam nada yang baik tanpa meninggikan suara.

komen

komen

Scam culik anak orang
7 months ago

"Main-Main Saya B*nuh Anak Kamu" - Scammer Guna Taktik Baru, Gertak Culik & Minta Wang Tebusan

The post (VIDEO) Ibu Layan Orang Tak Dikenali Di Whatsapp, Anak ‘Terduduk’ Kena Tanggung Hutang Lebih RM50K first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments