#Hiburan: “Ini Kaya Tahap Lain, Netizen Kalah Dengan Kuda..” – Intan Najuwa Dituduh Riak, Beli Barang Jenama Hermes Untuk Kuda Kesayangan

Tidak senang hati dituduh riak dan menunjuk, pelakon popular, Datin Intan Najuwa menafikan bukan semua barang mewah yang dimilikinya itu dibeli oleh suaminya, Datuk Azraf Azman.

Mampu beli sendiri

Kata aktres yang berumur 27 tahun ini, dirinya juga mampu untuk membeli barang-barang mewah yang diingini. Intan berkata demikian kerana mula timbul spekulasi bahawa dirinya hanya menggunakan kekayaan suaminya untuk hidup mewah.

Advertisement

Maaf ya, ini saya beli menggunakan duit sendiri.

 

Ingat semua barang dibeli pakai duit suami ke?

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Intan Najuwa (@intannajuwa)

Hidup mewah

Sejak bernikah dengan suaminya, Intan ini sering terlihat membeli barangan berjenama mewah, bercuti di tempat-tempat mahal dan melakukan aktiviti yang sering dilakukan oleh golongan yang kaya.

Ditambah pula ketika netizen melihat Intan memakaikan seekor kuda produk daripada sebuah jenama yang paling mewah di dunia.

Ini kaya tahap lain. Netizen kalah dengan kuda.

@intannajuwaaa♬ ill do it – blair ♡

Terdahulu Intan telah sah bernikah dengan Datuk Azraf Azman yang merupakan seorang ahli perniagaan pada 24 Ogos tahun lalu.

2 weeks ago

"Dia Unlimited Duit, Kita Unlimited Call Je" - Ramai Terpegun Tengok Aktiviti Percutian Intan Najuwa & Suami Di Luar Negara

The post “Ini Kaya Tahap Lain, Netizen Kalah Dengan Kuda..” – Intan Najuwa Dituduh Riak, Beli Barang Jenama Hermes Untuk Kuda Kesayangan first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments