#Hiburan: Puteri Balqis Dedah Ibu Pernah Dipanggil Pelacur, Dituduh Penagih Oleh Kru Produksi – “Lepas Solat Mereka Sambung Hina Mak…”

Pelakon remaja, Puteri Balqis membuka mulut mendedahkan layanan buruk diterimanya dan ibu daripada kru produksi suatu ketika dahulu.

Kata pelakon yang mesra dengan nama Aqish itu, dia tidak akan pernah lupa dengan apa yang berlaku dan ibunya, Norashikin Mohd Aziz dimalukan malah dia juga menjadi sasaran kebencian di set penggambaran.

Advertisement

Dedah Aqish, ibunya pernah dituduh sebagai penagih dadah dan turut digelar pelacur oleh kru produksi serta turut mentertawakannya.

Mak masih ingat kru-kru produksi pondan wardrobe dan solekan yang sebarkan cerita mak penagih? Berbulan shooting, kakak dipanggil anjing, babi, monyet.

balqis

Cerita itu dikongsi oleh Aqish semalam menerusi hantaran panjang lebar tentang kisah silamnya di Instagram dan katanya, dia takkan pernah memaafkan mereka yang berbuat sedemikian.

Aqish juga turut  bahawa pihak produksi memaksanya untuk meneruskan penggambaran meskipun ketika itu dia dimasukkan ke wad akibat sakit dialami.

Hari ke-59, kakak dimaki hamun lagi tanpa sebab. Mak tak tahan, mak bertumbuk dengan geng mereka. Tapi mak kalah. Majoriti tetap akan menang, mak. Kita kena banned.

balqis

puteri balqis
2 weeks ago

"Patut Kecik Dulu Aku Rendam Kau Dalam Paya" - Puteri Balqis Dedah Mesej Dengan Ibu, Ayat 'Gampang' & 'F*ck Off' Perkara Biasa

The post Puteri Balqis Dedah Ibu Pernah Dipanggil Pelacur, Dituduh Penagih Oleh Kru Produksi – “Lepas Solat Mereka Sambung Hina Mak…” first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments