#Hiburan: “Anak Kau Kata ‘Baba Jahat’ Dah Membuktikan!” – Adik Aisyah Dakwa Alif Teega Kaki Pukul, Cuba Hapuskan Bukti?

Semalam kecoh dengan berita seorang pempengaruh dikenali ramai iaitu Alif Teega mengumumkan dirinya sudah berkahwin satu lagi sewaktu isteri pertama sedang hamil.

Biarpun Aisyah Hijanah seakan reda dengan keputusan suami, namun adiknya mendakwa Alif pernah mengasari kakak dan menyifatkan lelaki terbabit dayus.

Advertisement

Dayus! Kata sayang bro? Bini kau tengah mengandung anak ketiga, kau berseronok dengan perempuan lain.

@beautifulnara Kadang-kadang nampak je bahagia tapi disebaliknya tuan badan je yang tahu #sembangentertainment #trendingnewsmalaysia #aisyahhijanah #alifteega ♬ Dawai (From “Air Mata Di Ujung Sajadah”) – Fadhilah Intan

Dalam pada itu, adik Aisyah yang bernama Amirul Adni Rustam berkata Alif juga pernah cuba untuk menghapuskan bukti rakaman dashcam yang memperlihatkan tindakan kasarnya terhadap Aisyah.

Kata Amirul, dia terpaksa ikut campur dalam urusan rumah tangga kakaknya ini kerana tidak sanggup melihat Aisyah menjadi mangsa keganasan rumah tangga.

teega
13 hours ago

"Berita Tersebut Adalah Benar, Saya Dah Bernikah.." - Akhirnya Terjawab Juga, Alif Teega Rasmi Ada Isteri Kedua

The post “Anak Kau Kata ‘Baba Jahat’ Dah Membuktikan!” – Adik Aisyah Dakwa Alif Teega Kaki Pukul, Cuba Hapuskan Bukti? first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments