#Hiburan: “Kau Jadikan Kakak Untuk Raih Simpati!” – Bekas Isteri Dedah Shafiq Amzah Terdesak Pinjam Duit Kawan Lepas Pindah Rumah

Terbaru, adik Shila Amzah iaitu Shafiq Amzah didakwa masih mempunyai sifat suka meminjam duit rakan terdekatnya.

Pendedahan tersebut dilakukan oleh bekas isteri, Nurul Anis yang berkongsikan perbualan Shafiq bersama seorang individu yang dipercayai adalah rakannya.

Advertisement

Dapat dilihat dari screenshot mesej yang dimuat naik di Instagram Story itu, Shafiq kelihatan terdesak mahu menggunakan wang selepas terpaksa keluar dari rumah mereka.

shafiq amzah

Bahkan, Shafiq turut menuduh Shila Amzah kejam kerana sengaja memotong bekalan elektrik di rumah banglo yang terletak di Hulu Langat, Selangor itu.

Masih nak meminjam lagi. Tolonglah ada perasaan malu. Tanya pada diri sendiri kenapa jadi begini.

Dalam pada masa yang sama, Anis turut memberi pesanan kepada bekas suaminya itu agar tidak culas membayar nafkah anak selepas mereka berpisah pada tahun 2016 lalu.

Dapat dilihat juga dalam perkongsiaan story Anis, dia berkongsikan satu laporan polis sebagai amaran untuk Shafiq tidak menganggu hidupnya lagi.

shila amzah
6 hours ago

"Shafiq Orang Yang Tak Tahu Salah, Tak Tahu Diri Tu Suka Meratip!" - Banglo Hulu Langat Dah Kosong, Shila Amzah Anggap Isu Keluarga Selesai

The post “Kau Jadikan Kakak Untuk Raih Simpati!” – Bekas Isteri Dedah Shafiq Amzah Terdesak Pinjam Duit Kawan Lepas Pindah Rumah first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments