#Hiburan: “Harini Abang Akan Masuk Lokap!” – Tular ‘Voice Note’ Aisyah Hijanah Kecewa Dikasari Alif Teega

Terbaru mengenai isu Alif Teega dan Aisyah Hijanah, di platform TikTok sedang tular rakaman suara yang didakwa milik pempengaruh yang bernama Aisyah.

Dalam voice note tersebut, jelas kedengaran suara Aisyah yang marah serta kecewa terhadap suami selepas menggunakan kekesaran sewaktu berlaku pertelingkahan antara mereka.

Advertisement

Harini abang akan masuk lokap, abang hentak kepala abang tepi kepala Aisyah!

@beautifulnara Harap tiada kecederaan yang teruk kepada sesiapa😔 #sembangentertainment #trendingnewsmalaysia #aisyahhijanah #alifteega ♬ original sound – Beautifulnara.com

Bahkan, kelakuan kasar Alif itu turut disaksikan oleh anak perempuan mereka, Khadeejah yang kini baru berusia 2 tahun.

Sememangnya video tersebut meraih perhatian ramai dan rata-rata semakin berasa marah terhadap Alif yang disifatkan sebagai lelaki dayus.

komen

komen

Dalam pada masa yang sama, ramai juga memohon agar Alif melepaskan Aisyah dan berhenti daripada menyeksa wanita terbabit.

Alif teega pukul isteri
17 hours ago

"Rentap Tangan, Tampar Dan Tolak Ke Lantai" - Individu Dedah Laporan Perubatan Aisyah Hijanah, Alami Kecederaan Akibat Dipukul Alif Teega

The post “Harini Abang Akan Masuk Lokap!” – Tular ‘Voice Note’ Aisyah Hijanah Kecewa Dikasari Alif Teega first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments