#Hiburan: “So Pukul Anak Orang Ni ‘Alter’ Mana Satu?” – Pernah ‘Viral’ Masuk TV3, Wanita Hidap D.I.D Tular Belasah ‘Girlfriend’?

Tahun lalu, wanita ini pernah tular sehingga kisahnya diceritakan menerusi program Nona di TV3 dan telah meraih perhatian ramai.

Wanita ini mendakwa dirinya mempunyai 20 personaliti akibat menghidap penyakit yang jarang berlaku, Dissociative Identity Disorder (DID).

Advertisement

minah DID

Terbaru, tular rakaman mempamerkan wanita itu memukul wanita lain sehingga menyebabkan mangsa mengalami kecederaan.

Dulu viral sampai masuk Nona TV3 sebab ada DID. So yang dia pukul anak orang ni alter dia yang mana satu?”

Menerusi rakaman itu, dia sedang bertengkar dengan wanita terbabit sebelum hilang sabar dan memukul mangsa di bahagian muka.

Bukan itu sahaja, mangsa turut mendakwa rakaman terbabit bukan kejadian pertama sebaliknya pernah dicekik oleh wanita tersebut sehingga menyebabkan mengalami kecederaan.

Terdahulu, kesahihan cerita wanita tersebut yang mengaku menghidap DID dipersoal oleh warganet dan ada juga dakwaan mengatakan dia memalsukan penyakit tersebut.

Malah, ramai yang turut menyelar team produksi Nona dan TV3 kerana tidak menyelidik tentang hal tersebut terlebih dahulu sebelum menjemputnya ke program berkenaan.

DID NONA KECAM
1 year ago

Netizen 'Kantoikan' Gadis Didakwa Palsukan Penyakit D.I.D, Kecam Penerbit TV Tak Buat 'Research'

The post “So Pukul Anak Orang Ni ‘Alter’ Mana Satu?” – Pernah ‘Viral’ Masuk TV3, Wanita Hidap D.I.D Tular Belasah ‘Girlfriend’? first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments