#Hiburan: Bukan Cop Parkir, Ada Penduduk Flat Lagi ‘Ekstrem’ Buat Garaj Kereta – “Ni Mesti Ada Cable Dengan Majlis”

Hampir setiap rumah flat dia Malaysia ini akan ada cerita tentang perangai atau sikap tiada ‘commen sense’ warga penduduk mereka.

Ada sahaja isu mereka tapi paling selalu kita rungutan penduduk tentang perangai cop parkir atau ubah suai rumah sesuka hati.

Advertisement

10 months ago

"Flat Memang Macam Ni" - Bukan Setakat Sampah, Penduduk Terlalu Pengotor Buang 'Pad' Dah Diguna Ke Bawah

Terbaru, menerusi group B40 Buat Perangai Apa Harini, perkongsian seorang individu mempamerkan tindakan melampau seorang penduduk di sebuah flat.

Menerusi foto dimuat naik, sebuah garaj dilihat telah siap dibina di kawasan parkir untuk dijadikan tanda bahawa ia milik individu yang memasangnya.

Alhamdulillah dah siap. Kereta tak panas dah.”

flat

Kalau dilihat menerusi gambar, dua kereta boleh dimuatkan dalam garaj tersebut dan pemiliknya turut memasang kunci mangga kerana takut diceroboh.

Flat tersebut dipercayai terletak di Seri Kembangan, Selangor dan hantaran itu meraih perhatian ramai yang mengkritik tindakan ekstrem pemilik garaj terbabit.

Sesetengah daripada mereka menganggap individu yang berani membina garaj itu mempunyai ‘cable’ dengan pihak atasan.

The post Bukan Cop Parkir, Ada Penduduk Flat Lagi ‘Ekstrem’ Buat Garaj Kereta – “Ni Mesti Ada Cable Dengan Majlis” first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments