#Hiburan: “Kalau Kau Nak Lelaki Miskin, Lantak Kau La” – Zarina Anjoulie Akui Suka Keluar Dengan Lelaki Poket Tebal

Asyik ditanya, pelakon Zarina Anjoulie mengakui kini sedang dalam fasa untuk cuba menjalinkan semula hubungan yang terputus di tengah jalan bersama bekas tunangnya, Datuk Seri Khazrul Elzey.

Anju Elzey
4 days ago

“Thank You Jumpa Kita..” - ‘Post’ Video Bersama, Zarina Anjoulie ‘Get Back’ Dengan Bekas Tunang?

Advertisement

Menerusi Instagram, Anju berkata dia tidak dapat menjangka jika hubungan mereka akan berakhir dengan baik atau sama seperti sebelum ini.

Cerita pasal saya dan Datuk berbaik balik.. Kami memang menuju ke arah itu tapi jodoh di tangan Allah. At this point I’m just going where my life takes me.

anju

Dalam pada itu, Anju turut menjawab sindiran orang ramai yang menganggap dia mahu kembali bersama bekas tunang kerana duit semata-mata.

Anju mengakui mahu bersama lelaki yang lebih kukuh status kewangan kerana sudah serik dengan jejaka yang seperti biawak hidup.

Ya memang saya nak keluar dengan lelaki poket tebal. Kalau kau nak lelaki miskin, lantak kau la. Saya suka keluar dengan lelaki berduit.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Zarina Anjoulie (@anjoulielavocah1)

The post “Kalau Kau Nak Lelaki Miskin, Lantak Kau La” – Zarina Anjoulie Akui Suka Keluar Dengan Lelaki Poket Tebal first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments