#Hiburan: Kalau Isteri Kedua Pun Tak Ada Anak, Abang Tesla Jawab – “Kahwinlah Lagi. Nak Kahwin 3, 4 Senang”

Sebelum ini, Abang Tesla didakwa berkahwin lagi satu kerana belum dikurniakan zuriat dan kenyataannya itu mengundang kritikan ramai warganet.

sajat tesla
4 days ago

"Kalau Tak Boleh 'Tembak' Dekat Bur*t, 'Tembak' Dekat Tabung" - 'Sekolahkan' Abang Tesla, Ramai Setuju Kata-Kata Sajat

Advertisement

Menerusi podcast baru-baru ini, Abang Tesla telah ditanya apa yang akan berlaku jika dia tetap tidak memiliki anak dengan isteri kedua ini.

Dengan pantas Abang Tesla terus berkata dia akan menambah isteri sekiranya tidak mendapat zuriat daripada perkahwinan keduanya ini.

Kahwinlah lagi. Nak kahwin dua ni susah, nak kahwin tiga, empat senang.

Respon lelaki itu membuatkan suasana di studio tersebut menjadi riuh malah Caprice juga dilihat menepuk dahi selepas mendengar jawapan Abang Tesla.

@kukurawr Peh jawapan memang mengundang naik darah kaum wanita ni ? Full Video On CapriceOriginalFilms #maj #majdina #kakmaj #abgtesla #abgteslakhallegacy #abgteslanikahsatulagi #abgteslakhawin2 #caprice ? original sound – ABG.TESLA

Menerusi komen, ramai warganet meluahkan kemarahan mereka yang masih belum reda itu terhadap Abang Tesla dan menyifatkan dia hanya cakap merapu.

Segelintir individu mempersoal kemungkinan bahawa dia yang mempunyai masalah kesuburan sehingga menyebabkan perkahwinannya tidak dikurniakan anak sehingga kini.

Entah-entah dia yang problem.”

komen

Dalam pada itu, sesetengah individu mengkritik Abang Tesla tidak menjaga hati isteri pertamanya yang turut berada di situ dengan memberikan jawapan tersebut.

The post Kalau Isteri Kedua Pun Tak Ada Anak, Abang Tesla Jawab – “Kahwinlah Lagi. Nak Kahwin 3, 4 Senang” first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments