#Hiburan: Pasangan Ditangkap Khalwat Di Kubur Cina, Gadis Merayu Tak Bagitau Bapa – “Saya Takut, Dia Gangster”

Sepasang kekasih ditangkap khalwat di sebuah tanah perkuburan Cina dan kedua-duanya dalam keadaan tidak memakai seluar ketika diserbu.

Kejadian itu berlaku di Kabupaten Tangerang, Indonesia dan menerusi video yang tular wanita tersebut didengari menangis teresak-esak kerana ketakutan.

Advertisement

Difahamkan serbuan dilakukan selepas penduduk membuat aduan sering ternampak sepasang kekasih berdua-duaan sedang bermesra di kawasan perkuburan tersebut waktu malam.

Wanita itu ketika ditangkap menangis sambil menutup bahagian bawah badannya dengan kain dan merayu-rayu agar pihak berkuasa tidak memaklumkan hal tersebut kepada ibu bapanya.

Jangan encik, saya takut bapa saya, bapa saya gangster.

Teman lelakinya pula dilihat menutup muka dan dalam keadaan malu kerana tidak sempat untuk menyarung semula seluarnya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by About Tangerang ID (@abouttngid)

Pihak polis kemudian membawa kedua-dua mereka ke balai untuk disoal siasat dan tidak pasti jika keluarga dimaklumkan tentang penangkapan itu.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

6 months ago

Suami Keluar Kerja Shif Malam, Isteri Ditangkap Khalwat Dengan Kawan Baik Suami Di Rumah

The post Pasangan Ditangkap Khalwat Di Kubur Cina, Gadis Merayu Tak Bagitau Bapa – “Saya Takut, Dia Gangster” first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments