#Hiburan: (VIDEO) Tak Tertahan Rindu, Ibu Muat Naik Gambar Shila Amzah & Adik Beradik. Netizen Nasihat Kena Jadi ‘Neutral’

Ibu mana yang tak rindukan anak kan?

Selepas sekian lama berlaku kemelut di antaranya dan anak, ibu kepada penyanyi Shila Amzah, Fauziah Sarman memuat naik hantaran yang mempamerkan foto foto lama empat cahaya matanya ketika mereka kecil.

Advertisement

 

Rindukan anak anak

Menerusi hantaran itu, Fauziah atau lebih mesra dengan panggilan Mamazie menulis panjang kapsyen renungan tentang ujian diberikan Allah kepada setiap manusia.

Jangan seronok sangat jika belum diuji…Boleh jadi Allah dah tak pandang kita lagi… Allahu, tersentak bila dengar ayat ni di radio…

fauziah sarman

 

Ujian tanda Allah sayang

Kapsyen Mamazie seolah-olah memberi gambaran dia reda dengan apa yang telah berlaku kerana ia merupakan ujian baginya dan menandakan bahawa dirinya masih disayangi Allah.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Fauziah Sarman (@mamazie68)

Hantaran tersebut mendapat pelbagai respon dan komen daripada warganet di mana ada yang sempat berkongsi tentang pengalaman mereka mempunyai broken family.

Dalam pada itu, sesetengah netizen mengupas tentang topik hubungan ibu dan anak dan turut bermuhasabah mengatakan anak-anak mempunyai sikap yang berbeza.

Setiap anak berbeza ragamnya sebagai mak kita doa yg baik-baik je sebab saya pernah merasa dugaan ini yg penting kita sabar.

komen

ibu shila amzah
2 weeks ago

"Aku Sayang Sampai Mati, Terima Kasih Anak-Anak Mak" - Muat Naik Gambar Dengan Shila Amzah, Hantaran Mamazie Raih Perhatian

The post (VIDEO) Tak Tertahan Rindu, Ibu Muat Naik Gambar Shila Amzah & Adik Beradik. Netizen Nasihat Kena Jadi ‘Neutral’ first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments