#Hiburan: “Majlis Saya ‘Diceroboh’ Orang-Orang Luar Yang..” – Shakilla Khoriri Mohon Ruang Dan Masa, Akan Jawab Soalan Media Apabila Bersedia

Pelakon Shakilla Khoriri semalam telah selamat bergelar isteri buat kali kedua apabila bernikah dengan lelaki pilihan bernama Fariz setelah dua tahun berpisah dengan bekas suami, Fizi Ali.

Shakilla turut berkongsi foto momen-momen indah sepanjang majlis pernikahan di Instagram buat tatapan peminat.

Advertisement

Shakilla mohon ruang dan masa

Namun, satu perkongsian di Instagram Story memaparkan aktres itu memohon ruang dan masa untuk memberi penjelasan mengenai pernikahannya, semalam.

instaggramSumber : Instagram  

Assalamualaikum, kepada semua rakan media yang saya hormati dan cintai. Saya mohon maaf kepada kalian jika tidak menjawab panggilan atau memberi apa-apa respon berkenaan pernikahan saya.

Saya sendiri rasa kurang selesa apabila majlis ini ‘diceroboh’ orang-orang luar tanpa meminta izin untuk berkongsi dahulu mengenai pernikahan saya dan suami kepada media dan wartawan sebelum majlis ini berlangsung.

Ingin jaga hati anak, Ameena

Tulisnya lagi, dia ingin menjaga hati kecil dipercayai anak perempuannya, Ameena yang mungkin masih tidak mengerti mengenai apa yang terjadi.

Ada hati kecil yang perlu saya jaga dan utamakan apabila melibatkan ahli baru dalam keluarga kami.

Walaupun dia orang yang paling excited dan happy tapi saya ada tanggungjawab untuk menerangkan banyak perkara tentang hal ini pada dia.

Ujar Shakilla, dia akan menjawab segala persoalan kepada pihak media tidak lama lagi.

Sebelum ini, tular spekulasi yang mendakwa Shakilla bakal mendirikan rumah tangga kali kedua dengan lelaki yang pernah digosipkan dengannya sebelum ini.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

Shakilla Khoriri
21 hours ago

Tahniah! Shakilla Khoriri Tamatkan Zaman Janda, Cantik Berbusana Songket Putih

The post “Majlis Saya ‘Diceroboh’ Orang-Orang Luar Yang..” – Shakilla Khoriri Mohon Ruang Dan Masa, Akan Jawab Soalan Media Apabila Bersedia first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments