#Hiburan: “Bertahun Kau Kenakan Aku Dengan Anak Aku. Dia Elok Bekerja, Kau Heboh Nak Kumpulkan Haters” – Ibu Puteri Balqis

Video mempamerkan pelakon remaja Puteri Balqis Azizi sedang bersenam dimuat naik oleh sebuah portal telah mengundang rasa kurang senang warganet.

 

Advertisement

Sengaja buka ruang orang untuk kecam

Menerusi ruangan komen, rata-ratanya mengkritik tindakan portal tersebut kerana dikatakan seolah-olah sengaja mahu membuka ruang orang untuk menghentam pelakon berusia 16 tahun itu.

Seronok ek nak bagi orang kecam Aqish. Banyak lagi pencapaian dia yang engkau boleh tunjuk.

puteri balqis

 

Ibu Aqish mengamuk

Hantaran tersebut turut mendapat perhatian ibu Aqish, Norashikin Mohd Aziz yang menuntut portal itu memadam hantaran itu kerana mengaibkan anaknya.

Aku tak benarkan kau upload sebarang artikel/video tentang anak aku. Kau saja kacau, cari semua gambar/video anak aku tengah bekerja untuk jatuhkan anak aku lagi?

Bukan itu sahaja, Norashikin turut mendakwa portal yang sama telah menerima suapan berbentuk wang ringgit bernilai RM5000 untuk memburukkannya dan Aqish.

komen

3 months ago

Puteri Balqis Dedah Ibu Pernah Dipanggil Pelacur, Dituduh Penagih Oleh Kru Produksi - "Lepas Solat Mereka Sambung Hina Mak..."

The post “Bertahun Kau Kenakan Aku Dengan Anak Aku. Dia Elok Bekerja, Kau Heboh Nak Kumpulkan Haters” – Ibu Puteri Balqis first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments