#Hiburan: “Kalau Pasal Duit Kemain Rapat..” – Berguling Atas Padang Tahan Sakit Kaki Patah, Netizen Perasan Tiada Siapa Bantu Aisar Khaled?

Pempengaruh dikenali ramai iaitu Aisar Khaled ada berkongsikan video di Instagram yang memaparkan momen dimana kakinya patah akibat insiden sewaktu bermain bola.

Kaki patah akibat ditendang

Dapat dilihat dalam video tersebut, Aisar ‘berguling’ di atas padang bola kerana mahu menahan sakit selepas kaki ditendangnya oleh pihak lawan.

Advertisement

Hal yang membuatkan video tersebut raih perhatian selepas netizen perasan tiada siapa yang mempedulikan influencer tersebut biarpun dia dalam kesakitan.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ☆ ☆ (@aisar_khaledd)

Netizen kesian pada Aisar, dipergunakan

Dakwa netizen, pemain-pemain lain yang ada di atas padang bola itu sama sekali tidak heran melihat Aisar sakit dan hanya menggunakannya apabila mahu meminta bantuan ketika dalam kesusahan.

aisar khaled

Difahamkan, tulang kaki Aisar alami keretakan akibat pelanggaran yang terlalu kuat dengan pemain lain dan disebabkan itu dia buat keputusan untuk pulang ke Kuala Lumpur.

Disebabkan insiden tersebut, pempengaruh itu turut meluahkan bahawa dia serik untuk bermain bola lagi selepas ini.

aisar
2 months ago

"Sebab Ramai Yang Panas, Saya Akan Buat 'Tour'.." - Tak Mahu Dilabel Penipu, Aisar Khaled Pusing Satu Malaysia Agih Hadiah

The post “Kalau Pasal Duit Kemain Rapat..” – Berguling Atas Padang Tahan Sakit Kaki Patah, Netizen Perasan Tiada Siapa Bantu Aisar Khaled? first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments