#Hiburan: “Kalau Dah Teristimewa Kenapa Ada ‘Terkedua’.. – Alif Teega Bakal Keluar Lagu Khas Bersama Aisyah, Ini Respon Netizen

Baru-baru ini warganet telah menyatakan rasa kurang berpuas hati dengan pempengaruh Alif Teega yang seolah-olah tidak menjaga perasaan isteri keduanya itu.

Keluar lagu baru

Berdasarkan hantaran yang dimuat naik di Instagram miliknya, Alif bakal mengeluarkan sebuah lagu khas bersama isteri pertamanya, Aisyah Hijanah pada 6 Januari.

Advertisement

Kata Alif, lagu ini ditulis oleh dirinya sendiri dan berjudul Teristimewa. Namun pada masa yang sama, hal ini turut meninggalkan rasa kurang senang di kalangan netizen yang menganggap pempengaruh ini tidak pandai menjaga hati meskipun sudah berpoligami.

Seronok tulis lagu ni, kena kecam lagi ni.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Mohd Hazalif (@alifteega)

Respon netizen

Pada masa yang sama, orang ramai pula memberi respon yang kurang baik terhadap lagu yang bakal dikeluarkan itu. Kata mereka hal ini mengundang spekulasi yang tidak baik terhadap Alif dan Aisyah.

Simpan saja bro bahagia kau, nampak try hard betul nak tunjuk kau happy, dulu kau macam ni lah last-last kau khianat bini kau.

Kalau dah teristemewa kenapa ada yang terkedua.

Sekadar terfikir. Isteri kedua tak makan hati ke? Macam jadi isteri yang disorok pula.

alipSumber : Instagram  

Berikut merupakan antara komen-komen netizen terhadap tindakan Alif Teega ini. Hingga kini, kelibat isteri keduanya, Fatin itu masih belum terlihat di media sosial seperti hilang lesap setelah hari pernikahan mereka terdahulu.

1 week ago

"Terima Kasih Jadikan Saya Isteri Yang Bahagia.." - Aisyah Hijanah Hadiahkan Alif Teega Roti Wap Serta Sepucuk Surat

 

The post “Kalau Dah Teristimewa Kenapa Ada ‘Terkedua’.. – Alif Teega Bakal Keluar Lagu Khas Bersama Aisyah, Ini Respon Netizen first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments