#Hiburan: “Lain Betul Pemikiran KA” – Ulas Isu Kenaikan Harga Barang, Netizen Bandingkan Khairul Aming Dengan Akak ‘Omelette Viral’

Semalam, Khairul Aming memuat naik video tentang perkembangan terbaru bisnes Sambal Nyet yang kini sudah mencecah 2.4juta botol.

Menerusi video berkenaan, pempengaruh yang dikenali dengan panggilan KA itu memaklumkan tentang perubahan yang dilakukan terhadap botol dan beberapa perkara lain.

Advertisement

Seperti biasa, KA menerima pujian warganet kerana sentiasa tulus dan jujur dengan bisnes dijalankan selain sering melakukan penambahbaikan.

Dalam pada itu, kenyataan yang diberikan KA tentang kos kenaikan harga barang meraih perhatian warganet yang memuji cara pemikiran usahawan terbabit.

Aku suka betul kenyataan ni, lain betul fikiran KA.

Bukan itu sahaja, ada yang turut membandingkan cara KA menjalankan perniagaan dengan wanita yang tular baru-baru ini kerana isu omelette dan menaikkan harga sambal sehingga RM4.

aming

The post “Lain Betul Pemikiran KA” – Ulas Isu Kenaikan Harga Barang, Netizen Bandingkan Khairul Aming Dengan Akak ‘Omelette Viral’ first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments