#Hiburan: “Dia Tarik Kain Jubah, Tutup Langsir Terus Dekatkan Wajah Ke Muka Aku” – Mondy Dedah Disentuh Kali Pertama Oleh Ebit Lew Di ‘Airport’

Podcast bersama Caprice yang menampilkan Mondy Tattoo telah dimuat naik secara rasmi di akaun Youtube penyanyi rap tersebut, semalam.

Berdurasi hampir 30 minit, Mondy mendedahkan satu per satu dan setiap kejadian di antaranya dan Ebit Lew sejak hari pertama dia dibawa datang ke Malaysia.

Advertisement

Cerita TikToker Indonesia itu, dirinya telah menerima gangguan seksual bermula dari pertemuannya dengan Ebit Lew di lapangan terbang lagi ketika pendakwah itu menjemputnya. Manakala kali kedua pula ketika mereka selesai makan di sebuah restoran dan ia berlaku di dalam kereta.

Dia tarik kain jubahnya, lepastu tutup langsir terus mendekatkan wajahnya ke muka saya. Aku terus kebelakang aku terkejutlah macamni. Lagi posisi dia seperti ini (mahu mencium), orang datang ketuk pintu, driver datang.

mondy ebit

Dakwanya, Ebit Lew kemudian terus duduk dan menyapa pemandunya serta memaklumkan tiada apa yang berlaku, hanya Mondy yang silau.

Bukan itu saja, Mondy turut mendedahkan Ebit Lew memegang tangannya ketika di dalam kereta namun hampir kantoi.

Paling mengejutkan apabila Ebit Lew turut didakwa mengusap pipinya membuatkan Mondy tertanya-tanya mengapa dia berbuat sedemikian.

Dia kan pandai agama, Tapi kenapa pegang aku sedangkan aku bukan mahramnya?”

Menurut Mondy, pendakwah itu menyentuhnya sebanyak tiga kali ketika dia di Malaysia dan dijaga oleh pihak Ebit Lew.

mondy ebit lew
23 hours ago

"Om, Ustaz Sentuh Aku, Aku Takut..." - Dituduh Bayar Untuk Reka Cerita, Caprice Dedah Mesej Mondy Dengan PA Ebit Lew

The post “Dia Tarik Kain Jubah, Tutup Langsir Terus Dekatkan Wajah Ke Muka Aku” – Mondy Dedah Disentuh Kali Pertama Oleh Ebit Lew Di ‘Airport’ first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments