#Hiburan: Jualan Terbesar Maxis Kini Tiba! Miliki HUAWEI nova 7 SE Dengan Hanya RM1!

Ha, adakah anda sedang mencari sebuah telefon pintar untuk kegunaan harian?

Tentu anda mahukan sebuah telefon yang berkuasa, rekaan menarik serta pantas kan?

Tapi yang PALING PENTING, harga mestilah berbaloi. Betul tak?

Jeng, jeng, jeng. Kini anda boleh memiliki HUAWEI nova 7 SE, sebuah telefon pintar 5G yang pastinya sempurna untuk anda pada harga HANYA RM1 sahaja.

Ya betul, cuma RM1 sahaja. Bermula dari 24 Julai 2020, anda hanya perlu ke cawangan Maxis berhampiran untuk dapatkan telefon pintar 5G ini dengan hanya membayar sekeping wang kertas berwarna biru. Inilah TAWARAN terhebat, awesome dan paling tak masuk akal hasil kerjasama HUAWEI dan MAXIS.

Dengan 4 kamera AI 64MP, fungsi Super Night Selfie dan Dual-View Video Mode, HUAWEI nova 7 SE ini memaksimumkan penggunaan lensa kamera hadapan dan belakang untuk mengabadikan detik-detik hidup anda. Hadir dengan 3 pilihan warna iaitu Space Silver, Crush Green dan Midsummer Purple, telefon pintar 5G ini memang sesuai untuk pengguna muda yang penuh keyakinan tanpa mengira masa dan tempat. Dengan pelbagai lagi ciri-ciri lain, anda pasti berpuas hati apabila memiliki HUAWEI nova 7 SE pada harga RM1 sempena tawaran istimewa HUAWEI dan Maxis ini.

Tawaran siri HUAWEI nova 7

HUAWEI nova 7 dan HUAWEI nova 7 SE adalah telefon pintar 5G paling mampu milik serta model terbaru di dalam keluarga HUAWEI. Sekali tengok pun memang boleh jatuh cinta dibuatnya, lebih-lebih lagi jika anda seorang yang suka ber”OOTD” dan mahu kelihatan lebih bergaya sambil memegang telefon anda. Sekali lagi dimaklumkan yang anda boleh dapatkan HUAWEI nova 7 SE pada harga RM1 (tertakluk pada terma dan syarat), sementara HUAWEI nova 7 boleh menjadi milik anda dengan bayaran CUMA RM39 setiap bulan. Berbaloi-baloi kan?

Sila tengok gambar rajah di bawah untuk harga yang lebih terperinci:-

Bukan itu sahaja, ada juga tawaran “Buy 1, Free 1” untuk HUAWEI P40 & P40 Pro. Tidak ketinggalkan tawaran ISTIMEWA untuk HUAWEI Y6p.

HUAWEI Y6p boleh menjadi milik anda dengan harga RM99 sahaja. Murah kaw-kaw!

Jika selama ini anda termimpi-mimpi ingin memiliki HUAWEI P40 Pro+ yang merupakan telefon pintar TERHEBAT HUAWEI, akhirnya peluang anda sudah tiba. Dengan bayaran hanya RM119/sebulan, ia boleh menjadi milik anda:-

C:\Users\c84163752\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Huawei x Maxis Carousel_option1_3 (2).jpg

Nikmati Widget Petal Search, Member Center Rewards dan banyak lagi

Mencari dan memuat turun aplikasi di kesemua telefon HUAWEI kini lebih selesa, mudah dan pantas, terima kasih kepada widget Petal Search. Siap dipasang di dalam siri HUAWEI nova 7, HUAWEI AppGallery adalah App Store ketiga terbesar di dunia dengan 400 juta pengguna aktif bulanan yang mempunyai ribuan aplikasi untuk memenuhi keperluan anda.

Sekiranya anda seorang yang suka berkongsi aktiviti seharian, memuat naik gambar OOTD atau berhubung dengan yang tersayang secara atas talian, anda boleh memuat turun aplikasi seperti Facebook, Whatsapp, Instagram dan TikTok menerusi HUAWEI AppGallery ini. Memang mudah, pantas dan selamat.

Last but not least, untuk semua warga Pulau Pinang atau sekiranya anda berada di negeri itu sehingga 12 Ogos 2020 ini, jangan lepaskan peluang untuk dapatkan tiket parking percuma bernilai RM5 yang boleh ditebus menerusi HUAWEI AppGallery. Selain itu anda juga boleh menebus sehingga 2TB HUAWEI Cloud Storage (untuk tempoh sebulan) bagi menyimpan kesemua gambar, video dan data anda (tawaran ini sah sehingga 31 Disember 2020). Jadi orang Penang, jangan lepaskan peluang keemasan ini tau.

Nova 7SE & WiFi AX3 - Post Ads (1080 X 1400px)

Jadi tunggu apa lagi? Inilah masa terbaik untuk anda membeli sebuah telefon pintar terbaru dengan segera ke cawangan Maxis berdekatan. RM1 je dah boleh dapat HUAWEI nova 7 SE. Siap ada hadiah percuma bernilai sehingga RM1,315 lagi. Nak lagi syok, beli sekali HUAWEI WiFi AX3 pada harga RM299 untuk lajukan lagi capaian internet anda di rumah.

Barulah syok layan K-drama tanpa tersekat-sekat. Jom ramai-ramai kita serbu hujung minggu ini! Maklumat lanjut layari laman rasmi HUAWEI


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments