#Hiburan: “Takut Suami Tanggung Dosa..” Beri Senarai Sebab Berhijrah, Mawar Rashid Terharu Sokongan Peminat

Sementelah mengambil keputusan untuk berhijrah pada Awal Muharam yang lalu, pelakon Mawar Rashid dihujani ucapan tahniah oleh peminat dan juga rakan artis.

Mawar Rashid atau nama sebenarnya Wan Mawar Shahputri baru-baru ini telah memuat naik sebuah foto dengan kapsyen mendedahkan sebab kenapa dia berhijrah untuk memakai hijab secara sepenuh masa.

Menurut pelakon drama Tundukkan Playboy Itu ini, antara sebab dia mengambil keputusan untuk berhijrah adalah kerana takut suaminya, Raden Ahmad Faizal Yaakob terpaksa menanggung segala dosanya jika tidak memakai hijab dengan sempurna.

View this post on Instagram

Salah satu sebab Mawar berhijrah… . . Sebab Mawar takut….? . . Takut X dapat keredhaan dari Allah S.W.T & Rasulullah.. Takut dgn balasan yg Mawar akan dapat.. Takut akan jd punca berjauhan ngan Allah S.W.T ? Takut suami Mawar kene tanggung dosa Mawar.. Takut x menjadi contoh yang baik kepada followers Mawar.. Takut nanti org terikut2 benda yg x betul yg Mawar buat Doakan Mawar jadi muslimah yang beriman di hadapan Allah, doakan Mawar untuk istiqomah jugak? . . Terima kasih semua yang mendoakan Mawar.. ramai sgt yang DM Mawar, Whatsapp personal Mawar.. terharu sangat2 bila you all semua doakan kat Mawar? ..ada yg ckp thank you sbb bg inspirasi… lagi lah Mawar terharu.. siapalah Mawar..Mawar pun hamba Allah yg bnyk sangatt kekurangan dan baru nak menutup aurat.. Thank you all ? . . Mawar pun doakan kepada you all semua.. Semoga dipermudahkan segalanya & semoga kita sentiasa dibawah lindungan Allah swt. Aamiin ya rabbal’alamiin ?? . . @mawarosehq . Makeup by @sabrinalexandr

A post shared by MAWAR RASHID (@mawarashid) on

“Salah satu sebab Mawar berhijrah..sebab Mawar takut.. takut tak dapat keredhaan Allah S.W.T & Rasulullah, takut dengan balasan Mawar akan dapat, takut jadi punca berjauhan dengan Allah S.W.T, takut suami Mawar kena tanggung dosa Mawar..”

Dalam pada itu, Mawar turut mengucapkan terima kasih kepada mereka di luar sana yang mendoakan penghijrahannya kali ini. Ibu kepada seorang anak dan sedang menantikan cahaya mata kedua ini turut mengakui dirinya mempunyai banyak kekurangan dan sentiasa berazam untuk berubah menjadi insan yang lebih baik.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments