#Hiburan: “Tak Rasa Ada Isu Pun, Saya Ada Dua Lagi Kuota” – Menteri Besar Kedah Sanusi Kini Beristeri Dua

Menteri Besar Kedah, Muhammad Sanusi membuat pengakuan bahawa dirinya kini sudah beristeri dua dan wanita itu merupakan seorang anggota polis.

Hal yang menarik adalah isteri pertama Sanusi iaitu Tok Puan Seri Jusmalailani Jusoh sendiri yang meninangkan isteri kedua buat MB Kedah itu.

Advertisement

Sanusi kahwin dua

Ketika perkahwinan, isteri ada anak-anak saya pun hadir dan semua proses semua dipatuhi. Saya rasa tak ada isu apa, saya ada kuota dua lagi.

Kata Sanusi, percintaan selepas berkahwin lebih indah jika hendak dibandingkan dengan percintaan sebelum berkahwin dan beliau berharap agar tiada lagi spekulasi melibatkan hal peribadinya menjadi bualan ramai.

sanusi kahwin lain
5 months ago

"Apa Salahnya?" - Dakwaan Sanusi Kahwin Baru Senyap-Senyap Tular Di Media Sosial, Ini Jawab MB Kedah

The post “Tak Rasa Ada Isu Pun, Saya Ada Dua Lagi Kuota” – Menteri Besar Kedah Sanusi Kini Beristeri Dua first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments