Jom jadi AHLI SHAKLEE !


Terdapat 2 Cara Untuk Mendaftar Sebagai Ahli Shaklee : 

1) Anda boleh mendaftar dengan membuat pembayaran untuk registration fee hanya RM65(self collect member kit) atau RM 75(include postage for member kit). 

2) Membuat pembelian melebihi 200 points (dalam lingkungan RM650) untuk mendapat KEAHLIAN PERCUMA. Anda cuma perlu menghubungi saya (saya akan uruskan urusan pendaftaran) atau pergi sendiri ke branch Shaklee dan mendaftar menggunakan ID saya 911321 sebagai sponsor/upline.

Prosedur-prosedur Pendaftaran :

1) Hubungi saya untuk dapatkan bank akaun dan 
buat pembayaran RM 65 / RM 75 (yuran keahlian) atau
memilih product Shaklee dalam lingkungan RM 650 untuk mendapat keahlian percuma

2) Sila Sms/Email info berikut kepada saya melalui   

019-3677326 atau
supersyazwan@yahoo.com

Nama Penuh :
No I.C. :
Alamat :
Jantina :
Bangsa :
No Tel Bimbit :
Maybank Akaun : (jika ada)

3) Member akan menerima :

Member kit dalam 3 working days
Member card dalam bulan depan (example bulan Januari daftar, bulan Februari akan dapat)


Shaklee Member Kit


Apa yang terdapat dalam member kits :

Product Guide - Panduan untuk semua jenis produk Shaklee
Business Manual - Panduan untuk pelan sale Shaklee
Magazine - Info terkini tentang Shaklee leader yang naik pangkat, dapat car bonus dan lain-lain
Code of Conduct - Tatacara kelakuan Direct Selling
Total Wellness Connection - Panduan untuk SET produk Shaklee 
Receipt - Buku resit untuk customer

Apa kelebihan jadi ahli Shaklee?

Anda dapat membuat pembelian dengah harga ahli (agak-agak 20% diskaun). Setiap pembelian, anda akan diberi points yang ditukar kepada cash setiap bulan.


Dengan menjadi ahli di bawah saya (menggunakan ID saya 911321 sebagai sponsor), anda boleh memulakan perniagaan Shaklee anda sendiri di bawah bimbingan team kami. 

Sekiranya anda berminat untuk menjadi ahli, boleh terus hubungi saya di supersyazwan@yahoo.com untuk maklumat lanjut.




Post a Comment

0 Comments