#Hiburan: Suami Isteri Bergaduh Di Pasar Raya Hanya ‘Marketing’, Netizen Kritik – “Guna Isu Keganasan Rumah Tangga Sebagai Gimik, Menjijikkan”

Baru-baru ini, tular rakaman yang memaparkan pasangan suami isteri bertengkar di dalam sebuah pasar raya dan berlaku aksi membaling-baling produk ke atas lantai.

Video berkenaan didapati merupakan satu stunt untuk tujuan pemasaran pasar raya itu bersempena dengan sambutan Hari Raya Aidiladha.

Advertisement
suami isteri bergaduh di pasar raya hanya content
2 days ago

(VIRAL) Suami Isteri Bergaduh Baling Barang, Hempas Troli Pasar Raya Hanya 'Content'? - "Orang Mengamuk Kau Senyum Buat "Peace' Pulak"

Seorang individu tampil melontarkan pendapatnya bahawa gimik marketing yang menggunakan isu keganasan rumah tangga tidak unik tetapi sebaliknya menjijikkan.

Untuk survivors (mangsa), ianya adalah trauma. Untuk brand, ianya ialah kegagalan asas moral dan empati.

Tambah individu itu lagi, tindakan menjadikan  keganasan untuk mempromosikan jualan tiada bezanya dengan jenama lain yang menyokong genocide.

Sanggup pilih keuntungan daripada kemanusiaan. Boikot jenama yang normalisasikan keganasan.

netizen kecam gimik suami isteri gaduh dalam ST Rosyam

Beberapa individu dilihat memberikan pendapat serta komen termasuk juga yang terkejut kerana baru mendapat tahu bahawa video terbabit hanyalah gimik semata-mata.

netizen kecam gimik suami isteri gaduh dalam ST Rosyam

@ikhlas.com (Part 2) Korbankan rasa marah anda dengan video viral itu, jemput datang ke majlis Korban Perdana ikhlasdotcom x @ST Rosyam Mart #strosyammart #viral #trending #malaysia #korban #rayakorban ♬ original sound – IKHLASDOTCOM

The post Suami Isteri Bergaduh Di Pasar Raya Hanya ‘Marketing’, Netizen Kritik – “Guna Isu Keganasan Rumah Tangga Sebagai Gimik, Menjijikkan” first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments