#Hiburan: (VIDEO) “Nanti Teman Aku Bersalin Kalau Aku Bersalin Sorang” – Komen Aisyah Hijanah Buat Netizen Sedih

Dari minggu lalu hingga hari ini, isu yang melanda dalam rumah tangga pempengaruh, Aisyah Hijanah dan suami, Alif Teega masih menjadi topik utama bualan warganet.

Terbaru, di TikTok tular video memaparkan screenshot komen Aisyah pada 10 November lalu yang membuatkan ramai berasa sedih apabila membacanya.

Advertisement

Aisyah telah membalas komen rakannya yang teruja untuk menunggu dia melahirkan anak ketiga.

komen

Komen Aisyah telah menarik perhatian netizen, di mana dia berharap agar rakannya itu menemani sewaktu bersalin seandainya ketika itu tiada suami disisi.

komen

Meninjau di ruangan komen hantaran tersebut, rata-rata netizen beranggapan Aisyah sudah lama mengetahui tentang Alif mempunyai isteri kedua, Fatin Umaidah.

Bahkan, netizen turut berasa sakit seorang ibu yang sedang hamil mengetahui suami mempunyai wanita lain disisi.

adik aisyah hijanah
16 hours ago

"Awak Nak Tengok Apa? Cerai? Demi Allah Aku Bawa Hingga Akhirat!" - Aliff Teega 'Warning' Adik Aisyah Henti Sebar Fitnah

The post (VIDEO) “Nanti Teman Aku Bersalin Kalau Aku Bersalin Sorang” – Komen Aisyah Hijanah Buat Netizen Sedih first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments