#Hiburan: “Dengan Nama Allah Tak Terniat Nak Cabar Netizen Jumpa Saya” – Anak ‘Makcik Kemboja’ Akui Diri Difitnah

Seorang lelaki yang mendakwa dirinya merupakan anak kepada ‘Makcik Kemboja’ sedang viral di platform media sosial kerana tampil membuat penjelasan bahawa dia tidak memberi amaran kepada netizen.

Kata lelaki berkenaan yang perkenalkan dirinya sebagai Ezuan, video asalnya telah pun disunting hingga mencetuskan timbul fitnah serta isu dikalangan netizen.

Advertisement

Sebenarnya, video berdurasi 2.20 minit yang dimuat naik di laman TikTok itu ditujukan kepada bekas pekerja ibunya.

Individu terbabit tampil memberi penjelasan yang sebenar susulan menerima terlalu banyak ugutan di kalangan warganet.

Dengan nama Allah, saya tidak pernah terniat untuk mencabar netizen mahupun masyarakat untuk datang berjumpa saya.

Sebelum ini, tular video seorang peniaga yang bernama Madame Mariyah atau ‘makcik Kemboja’ menuduh orang Melayu mempunyai sikap pemalas dan ia telah mencetuskan provokasi di kalangan warganet.

anak makcik kemboja
22 hours ago

"Kau Daripada Menyalak macam Anjing, Kau Berdepan Dengan Aku" - Anak Makcik Kemboja Mengamuk Ibu Teruk Dikecam

The post “Dengan Nama Allah Tak Terniat Nak Cabar Netizen Jumpa Saya” – Anak ‘Makcik Kemboja’ Akui Diri Difitnah first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments