#Hiburan: Ditegur Selalu Seksi, Respon Daiyan Trisha Ini Undang Sindiran Warganet – “Sambunglah Berfesyen Dalam Neraka Nanti”

Penampilan selebriti Daiyan Trisha sering mendapat perhatian ramai kerana fesyen yang digayakan selain turut mengundang kritikan masyarakat.

Mana tidaknya, penyanyi dan pelakon itu pula kini sudah melebarkan sayap di peringkat antarabangsa apabila dilihat sering menghadiri acara berprestij pelbagai jenama mewah.

Advertisement

Daiyan trisha
3 weeks ago

Nama Disebut-Sebut Artis Diburu Bank Negara Sebab 'Cuci Duit', Daiyan Trisha Beri 'Hint' Bukan Dia

Namun, outfit yang digayakan Daiyan dikritik masyarakat kerana dianggap terlalu seksi apabila dilihat kerap mendedahkan sebahagian tubuh badannya.

Kata selebriti berusia 29 tahun itu, dia sedar dirinya sering menerima kritikan daripada segi pemakaian namun ia tidak menghalangnya untuk terus terokai bidang fesyen.

Saya suka fesyen. Saya rasa fesyen itu adalah ekspresi dan saya berkecimpung dalam bidang fesyen.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Official Hlive (@officialhlive)

Respon Daiyan itu bagaimanapun mendatangkan lebih kritikan apabila dia dilihat seolah-olah tidak menerima teguran netizen.

Menerusi ruangan komen, ramai yang memberikan komen pedas mengenai aurat dan turut mengaitkan tentang akhirat malah sesetengah individu dilihat menyebut tentang kain kafan.

Sambung berfesyen dalam neraka nanti.

komen

The post Ditegur Selalu Seksi, Respon Daiyan Trisha Ini Undang Sindiran Warganet – “Sambunglah Berfesyen Dalam Neraka Nanti” first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments