#Hiburan: “Hidup Balik Mangkuk Ni..” – Individu Kecam Puteri Sarah & Bella Aktif Semula, Sarah Minta Pertolongan Caprice

Aktres Puteri Sarah Liyana meluahkan rasa geram terhadap individu tak bertanggungjawab yang pernah melabelnya dan Bella Astillah sebagai ‘geng secondhand’ di media sosial kerana telah aktif semula di laman X.

Minta tolong Caprice

Penat melayan kecaman individu itu, Sarah meminta Caprice untuk membantunya menyelesaikan isu berkenaan. Sarah juga terlihat menyifatkan individu itu sebagai contoh orang yang kurang bijak kerana memberi kenyataan seperti itu terhadap dirinya.

Advertisement

Hidup balik mangkuk ni? Ingat hilang pastu muncul balik orang lupalah, panggil Caprice lah settlekan mangkuk ni,

 

This is what we called, ‘there’s an idiot born every minute’

Netizen ikut kecam

Bukan itu sahaja, melihat ke ruangan komen, rata-rata netizen turut mengutuk sifat individu terbabit yang dilihat sengaja ingin mencentuskan provokasi terhadap aktres ini dan pengguna X yang lain.

Dia ni macam biasa lah, buat hal lepastu deactivate lepastu active lepastu buat lagi..

 

Kena deactivate setahun kot, lepastu baru boleh muncul balik dan judge perempuan lain pula..

ss

Terdahulu, seorang individu telah tambil memberi gelaran kepada Sarah dan Bella ‘geng secondhand’. Menurut Sarah, komen tersebut sudah sering dikatakan di media sosial kepada dirinya oleh individu yang sama.

PS Bella
4 days ago

"Apa Yang Saya Nampak, Bella Dah..." - Puteri Sarah Liyana Mohon 'Wrap It Up' Kisah Aliff Aziz, Ruhainies & Sarah Yasmine

The post “Hidup Balik Mangkuk Ni..” – Individu Kecam Puteri Sarah & Bella Aktif Semula, Sarah Minta Pertolongan Caprice first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments