#Hiburan: Bekas Madu Aktres Popular Dah Diceraikan Melalui Whatsapp Oleh Suami Bergelar Pengarah Terkenal?

Kecoh seketika apabila muncul desas desus mengatakan bekas madu kepada seorang aktres terkenal didakwa sudah pun diceraikan oleh suaminya yang juga pelakon dan pengarah terkenal tanah air.

Sis Nara dengar daripada sumber yang berita perceraian itu juga ada ditinggalkan beberapa orang individu di ruangan komen hantaran Instagram bekas madunya kini.

Advertisement
CeraiSumber : Google  

Difahamkan, si isteri yang juga anak kepada pelakon veteran hanya diceraikan menerusi WhatsApp saja dan dihalau daripada rumah.

Tapi satu dakwaan yang agak dahsyat juga apabila ada yang mengatakan si isteri itu ada ‘penyakit berbahaya’, namun diharapkan hanya khabar angin sajalah.

Sebelum ini, si isteri memang menjadi tumpuan netizen gara-gara kehadirannya sebagai orang ketiga dalam perkahwinan aktres tersebut bersama pengarah itu sehingga keduannya bercerai berai.

Malah, apa saja yang dilakukan si isteri akan sentiasa dicemuh gara-gara ‘sejarahnya’ sebagai seorang penyondol sebelum ini.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

datuk yusof haslam
48 mins ago

"Dia Nak Madu Atau Dimadukan Bukan Urusan Saya" - Tular Foto Mesra Syamsul Yusof & 'Kekasih', Ini Jawab Yusof Haslam

The post Bekas Madu Aktres Popular Dah Diceraikan Melalui Whatsapp Oleh Suami Bergelar Pengarah Terkenal? first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments