#Hiburan: Di Usia 42 Tahun Wanita Ini Hamil, Reda Anak Meninggal Dunia Selepas 55 Hari Bersalin

Banyak risiko yang perlu dihadapi oleh kaum ibu yang mengandungkan anak mereka di lewat usia. Bahkan, perlu ulang-alik ke hospital untuk mendapatkan rawatan lanjut dengan doktor.

Bagaimanapun, bagi seorang wanita yang benar-benar mahu menimang cahaya mata, perkara tersebut bukanlah satu halangan buat mereka.

Advertisement

Seperti seorang wanita di TikTok ini, dikatakan dirinya bakal bergelar seorang ibu pada usia 42 tahun dan sepanjang tempoh kehamilan semuanya berjalan dengan lancar.

Oleh kerana semuanya dalam keadaan baik, wanita tersebut telah selamat melahirkan anak, namun siapa sangka kebahagiaan tersebut hanya dirasakan oleh wanita tersebut buat sementara waktu.

Menurut si ibu, anaknya dijemput Ilahi atas kerana menghidap komplikasi jantung sejak kecil dan dia turut reda atas pemergiaan anak walaupun hanya dapat menjaga selama 55 hari saja.

Kebanyakkan netizen yang melihat video tersebut berasa simpati kepada wanita itu dan berharap dirinya tabah menghadapi dugaan ini.

komen netizen

suruh ibu mentua jaga anak
5 bulan lalu

"Rasa Macam Nak Gugurkan Je" - Setiap Tahun Beranak, Wanita Terkilan Ibu Mertua Enggan Jaga Anak Raih Perhatian

The post Di Usia 42 Tahun Wanita Ini Hamil, Reda Anak Meninggal Dunia Selepas 55 Hari Bersalin first appeared on Beautifulnara -Terkini dan Sensasi.


sumber: beautifulnara.com #superpantas

Post a Comment

0 Comments