Dakwah Kreatif Era Baru

Konvensyen The Muslim Show

22 Mar 2014 • 9.00 pagi - 10.00 malam
Dewan Kuliah Utama, Akademi Pengajian Islam, Universiti Malaya
Konvensyen The Muslim Show membawa tema “Dakwah Kreatif Era Baru” dijangka memberi kelainan kepada orang ramai. Konvensyen ini menampilkan kartunis The Muslim Show Comic yang diterbangkan khas dari Perancis untuk memberi maklumat mengenai dakwah era baru iaitu melalui komik yang dihasilkan oleh beliau.
Bagi memberi nilai tambah dalam ilmu yang bakal disampaikan dalam konvensyen ini, The Muslim Show juga menjemput panel-panel yang terkemuka dalam Malaysia sendiri. Kehadiran panel-panel ini akan membincangkan dan membawa satu resolusi mengenai medium dakwah era baru supaya dakwah yang dibawa sampai kepada semua peringkat dan golongan masyarakat.
Untuk maklumat lanjut dan sebarang pertanyaan, anda boleh menghantar emel kepadaptscoe@pts.com.my atau menghubungi Cikpuan Roziyah (016-661 6500), Cikpuan Farah (010-247 2361).
PEMBELIAN TIKET BOLEH HUBUNGI SAYA DI : 017-3146997 (SYAZWAN)

Penyertaan
RM110 - Pendaftaran berkumpulan dengan bilangan 10 orang
RM130 - Individu, PROMOSI sehingga 1 Mac 2014
RM200 - Selepas 1 Mac 2014
*Percuma komic 'The Muslim Show' Edisi Bahasa Melayu.
Anda digalakkan menggunakan 'GMAIL' atau 'YAHOO' sahaja; Pastikan anda tidak menggunakan emel syarikat/organsasi anda bagi mengelakkan sebarang kemaskini maklumat dari pihak kami tidak diterima.
  • BERIKAN MAKLUMAT SEPERTI BERIKUT 

  • MAKLUMAT PENDAFTARAN PESERTA

    # Untuk makluman, setiap peserta yang mendaftar akan diberikan modul dan fail program.
  • BAYARAN & PENGESAHAN

    Sila rujuk pada jumlah bayaran yang perlu dilakukan di bahagian tepi atas atau bawah sebelah kanan borang dan rujuk maklumat kaedah bayaran di bawah;
    (1) Lakukan pembayaran secara online banking / Cash Deposit Machine (CDM) / mesin ATM / Bank-in (kaunter) ke mana-mana akaun pilihan yang dinyatakan.
    (2) Bagi bukti pembayaran yang menggunakan Cash Deposit Machine (CDM) / Mesin ATM / Bank-in (kaunter), sila scan/ambil gambar resit anda dan upload melalui borang di bawah.
    (3) Bagi pembayaran secara Pindahan Online (Online Transfer) sila salin resit anda kepada fail imej JPG/GIF/PNG (Sila pastikan tidak melebihi 200KB agar anda tidak menghadapi kesukaran untuk muat naik) dan upload melalui borang di bawah.
  •  / /Pick a date.
  •  :

Post a Comment

0 Comments