jobandcash.com tipu!

assalamualaiikum 


 siapa pernah dengar theweeklypay.com, stayreward.com dan jobandcash.com??

ia memerlukan kita promote 1 link. jika ada yang klik earning kita akan naik 10usd.. gila beb! 10 usd dengan sekali klik? siapa tak nak kan.. mestilah berduyun-duyun yang register. korang tak tau yang sebenarye.. diorang hanya generate trafik secara percuma. bila korang nak cash out korang kena complatekan 1 servey. pastu korang klik lar click here to open servey kan?
bila korang start jawab servey macam nie..kena jawab dalam 3-4 soalan..


diakhirnya ia akan keluar seperti ini. kamu kena isi no telefon.

 bila kamu tekan continue kamu akan dapat nie
kalau kamu teruskan juga. system akan potong kredit kamu. pelbagai cara ia kan potong. antaranya mula-mula ON terus potong credit. cara ke dua bila ON tak potong tapi akan potong pada minggu berikutnya. cara ke tiga setiap sekali system hantar masej kepada telefon kamu ia kan potong credit kamu. satu masej tu dah lar dalam rm3. dalam seminggu bukan satu masej. ada juga cara keempat ia akan potong credit kamu ketika kamu nak STOP.. 

okew sekarang kamu boleh lihat macam mana ia menipu duit kamu.. 
mesti ada yang cakap. ala rm3 seminggu je kot.. kita dapat 300 usd.. cer convert dalm rm.. mau shoping 30hari tanpa henti.. hehehe.. tapi sebenarnya servey tu walau berkali2 kau jawab. ia akan fail. sedangkan yang kamu ON tadi dah start langan secara automatik.kalau kamu tak percaya cuba baca T&C kat atas tue..

 mungkin pada yang baru nak berjinak dengan payperclick nie tak pernah lagi tengok  laman eb seperti ini. untuk pengetahuan anda lar kan.. sebenarya setakat yang saya jumpa dah ada 4-5 laman web sebiji macam ni. cuma tukar nama je.. wall dia sama je..

ayat pemanis kat atas nie memang ia tak kan tinggal.. hehe.. 
kalau kamu perasan lar.. tak de pown ia suruh buat pengesahan akaun kan.. bermakna boleh wat banyak2 akaun lar.. betol tak.. okew lar.. nie saya berkongsi sekadar pengalaman saya.. saya tak nak korang kena tipu. dah lar kredit tinggal sikit.. skali ia potong.. menyesal tak sudah.. kalau ada yang pernah cash out.. boleh inform kat saya ye.. :)





Post a Comment

12 Comments

  1. aku buat kdit xkena potong pn... and mane ade jawab soalan camtu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gavin tu saya,ada ka awak dapat claims duit awak..klu ada mcm mna cara nya yg awak ble dapat sebab sya pun da Cuba tapi tak dapat claims pun,malah mereka da potong pun Wang kredit saya..

      Delete
  2. Erm aah.. Aku pon pnh buat jobandcash.. Tp harem.. Bnda gni ada yg btul ada yg x.. Klu nk berjaya jgn putus asa.. Msti ada yg btul

    ReplyDelete
  3. Aku br nk memcuba..baru2 nak panas...tp klu dh mmg tipu xnk dh la trs kan..hemm mcm2

    ReplyDelete
  4. Habib kesimpulan nya dpt x duit nya???

    ReplyDelete
  5. Saya pon dah terkena.. Geram betoi dibuatnya

    ReplyDelete
  6. Nk tnye ni...bda ni blh hack akaun bank kt x?

    ReplyDelete
  7. Kesimpulannya dia (jobncash) yg buat duit...

    ReplyDelete
  8. Mmg penipu. Bila nk login dh x boleh. This webpage is not available.

    ReplyDelete
  9. http://weeklyfixpay.com/?ref=281190

    ReplyDelete
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)